donderdag 13 oktober 2011

WELKOM / BIENVENIDA

Dag iedereen,

Na veel getwijfel en aandringen heb ik dan toch besloten om een blog te beginnen. Hier zullen jullie dus af en toe een update kunnen vinden over mijn overzeese avonturen. Ik zeg af en toe dus verwacht geen dagelijks bericht :p

Ondertussen probeer ik mij toch nog te concentreren op de laatste werkdagen. De valies is al afgestoft en er is al een lijstje. Het pakken zelf laat toch nog wat op zich wachten. De countdown is nu echt begonnen.

In ieder geval veel leesplezier voor iedereen die geïnteresseerd is, en tot snel.

kussen en knuffels 

2 opmerkingen:

  1. Hoi, Ayla!!!
    Geniet ervan!! Maar ik ben bijna zeker dat je dat zal doen!! Ik had jou altijd al gezien als een jonge vrouw die de wijde wereld zou intrekken en wel... nu is het jouw tijd om dat te doen!!
    Ik zal je zeker missen!!
    Ik weet dat je daar een fijne tijd zal doormaken en je mag mij ook zeker verwachten in de Grote Vakantie!!!
    Vele Groetjes en knuffels
    Kaiya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ayla! Super veel succes daar in Ecuador!Ik weet dat je het daar fantastisch zal doen. Je hebt Artevelde immers overleefd;)

    Geniet ervan!
    Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen